majart

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Maja Wiström - 5 januari 2013 23:18

De ā en gång två torn..nä skoja bara vissa kanske har sött sagan om de två tornen! Ja kollar på den nu för 3dje gången :D film nörd som man e haha

Av Maja Wiström - 5 januari 2013 21:48

     

Av Maja Wiström - 5 januari 2013 13:44

         

Av Maja Wiström - 5 januari 2013 11:10

Hej nu kommer de här seriösa inlägget ja snacka om! jo nu kan ja berätta handlingen...de handlar om en helt vanlig tjej och ett helt vanligt liv...ja asså bara att fortsätta läsa om ni har lust att ta del av mitt liv! yep den handlar om mig! å ALLT är sant!NÄMNER INGA NAMN!


De började när jag började i skolan! första klass (0an) va helt normal! sen i 1an hade 2 killar i min klass gått ihop med en äldre kille,å den äldre killen hade fått reda på mitt namn och vem ja va av dom 2killarna i min klass! och efter en vecka i 1an hörde ja bakom mig JÄVLA HORA MAJA! så hörde jag att dom ropa maja..sen va de lika dant hela 1an och senare lite i 2an, sen bytte den äldre killen skola! så vågade inte som 2 i min klass något mer..tills... dom träffade en annan kille i en annan 2a klass:( å så gick de om så hela 2an..sen i 3an va de helt lugnt! men dom hade inte fått nog! så dom gänga ihop sig med några i en annan klass...som ja trodde va mina "Vänner" men nej då de va dom inte! utan dom började med att kalla mig hora i typ 3 månader! sen började de lite mer "alvarliga" dom hade bestämt sig för att ja skulle få ett dåligt liv å dom ville att ja skulle ha dåliga minnen av dom! Dom började med att spotta på mig...sen så gillade ja en person i rackartygarna mer än dom andra! så började dom med: "AAA MAJA SKA DU KNULLA MED (Han i Rackartygarna) NÄR KOMMER BARNET AA JÄVLA HOORA!!!! Sen hittade dom en kille som ja inte kände så bra...han kom fram till mig å min kompis å tryckte upp oss mot väggen och tog stryptag de v a inte speciellt kul!dagen efter de så va de halloween lov...och halloween fest på fritids! då satt ja och några tjejer i en annan klass inne å målade så kommer en av dom killarna förbi å ropar hora till mig..sen går han ut å sparkar på en fotboll mot fönstret..om fönstret vibrerade så mke att en blomkruka välte å när ja skulle plocka ihop delarna kom en lärare: "MAja vad har du gjort plocka upp nu" liksom sa han så å ja sa ju bara: "de va inte ja som välte han sparkade fotboll på rutan så den välte!" läraren trode mig inte å de va ingen slump för den läraren seriöst HATAR MIG! sen va de ju inget mer med den blommkrukan...så e de ju klart att han killen hade sagt till sina kompisar (asså dom jobbiga mot mig) å de va ju typiskt att alla tjejer skulle hem just då! killarna väntade tills jag va själv så gick dom på mig med innebandy klubbor! en av dom smetade in en gammal banan på min tröja som dessutom va ny sen dagen innan dom sparkade,slog med innebandyklubbor,kastade saker ja inte ens vet va de e! men de va hårda,vassa saker iallafall! sen så kom ju 5an de va EXAKT SAMMA SAK SOM I 4AN! Sen så va de en kille i min klass som hade en killkompis som ja blev ihop med^_^ trode ju jag att de skulle bli bra! de va bra typ en månad..och han va ett år äldre än mig å hans kompisar hade fått tag på mitt nummer så dom passar ju på att ringa mig å typ så här lät de: "HEEJ! e de du som e maja?" Jag: "Ja?" dom:"Känner du **** (asså min kille) Jag:"varför undra du?" Dom:"bara undrar" Jag:" Ja de gör jag?" Dom:"HAR NI KNULLAT?!" Jag:"........nej?" Dom:"JOO de har ni!***** Säger de!!" JAg:"....." Dom lägger på... några minuter senare... ringer som igen! så¨håller dom på så exakt hela tiden varje dag samma sak! Sen va de ju dags att byta skola! Till Lexby som ja går i nu då!...När de har gått ungifär 4 veckor så kommer en tjej som ja trode "gillade" mig som kompis typ..men hon kommer å hämtar mig innan ja ska ha idrott!å ja fattar seriöst inget! hon sa att hennes lärare ville prata med mig.. å jag såg ju ut som ett jävligt stort "?" täcken!!! så kommer ja upp till deras klass rum hela klassen e där! alla kommer fram till mig å frågar om jag har gjort en sida om en kille i deras klass som tydligen va han som har ringt mig! å vän till min kille då...alla frågar om de e jag sen kommer deras lärare:"hej e de du som e maja?" JAg:"ja? va e de här hon sa att du ville snaacka med mig" Läraren:"jA dom säger att du har gjort en sida om ****".... JAg:"VA?? varför ska ja göra en sida om honom?" sen så kom de tre killar i samma klass som ja har känt sen förut...en som oxå VA minn "Vänn" som fråga om de va jag..ja svarar ju Nej! han bara JOOO ERKÄNN NU! sen visar dom mig sidan..deras lärare tror på mig å låter mig gå till idrotten...sen under idrottslektionen kommer en lärare till mig å säger att ja ska ha ett möte med han och en annan lärare om den sidan..ja e på mötet ja berättar allt om samtalen och de ja vet om sidan...sen har ja mentors tid så möter ja en i deras klass som kommer fram till mig "Visst e de du!" Jag skriker neeeej till honom... sen ser jag att dom har ett möte med alla i han som sidan gjordes om klass... sen så e de lugnt resten av terminen TILLS... ja märker att ja får spott på jackan...massa blickar på mig sen på busshållplatsen så hör jag från andra sidan "JÄVLA **** HATARE! ja ignorerar! sen  får ja massa medelanden på fb om de å nu på lovet då har min kille vart bort rest å så får ja de medelandet ingen tjej till ha av en kille... "Kan jag få en naken bild?" asså man vet inte vad man ska tänka...så ja gjorde slut! å om ja va kille skulle ja inte våga säga att min tjej gjorde slut för att ja vill ha en naken bild! så han gick runt å sa att ja gjorde slut för att han inte svarade på om han älskade mig eller inte!men ja å de e inte första gången nån kallar mig hora,slampa,bitch efter att ha velat ha en nakenbild...men nu sitter jag här framför datan å skriver detta till er!å ja skulle berätt varför ja fortfarande sitter här jo de e för alla som ställt upp för mig alla underbara vänner som har stöttat mig till att inte vilja försvinna! tyvärr har ja ingen bild på alla som stöttat mig.. men de här har ja bild på!...


 

Av Maja Wiström - 5 januari 2013 10:15

Ja har vaknat precis så ja orkar inte riktigt skriva ett seriöst inlägg! Men de kommer när ja har ätit frukost,typ 10min :) herrå

Tidigare månad - Senare månad

Lite mer om mig


Tja!En tjej född 2000!Häri min blogg kommer ja skriva om,Mitt liv,vardag och skolan:D GILLA PÅ FACEBOOK!och förlj mig på instagram majawistrom

Ejoy❤

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Var med och bestämm!

Vill ni har mer frågestunder?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

instagram @majawistrom

 

Maja Wiström facebook

 

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Arkiv

Mina besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards