majart

Alla inlägg under december 2012

Av Maja Wiström - 31 december 2012 15:25

Nu har ja käkat på donken! snart ska vi dra till våra kompisar för att fira nyår:) MEN VAFAN ÄR DE FÖR SKIIT VÄDER!!! De regnar här i gbg! går ju fan inte att smälla nu :( hoppas att de slutar! men Ta't lugnt med Isen nu på nyår!

 

 

Av Maja Wiström - 31 december 2012 13:53

Bloggar från mobilen nu! Vill bara säga! Tack tack för ett toppen år e på bloggen!! Tack till alla underbara kommentarer å alla underbara läsare!!! Hoppas att ni får en skit bra dag idag så ses vi igen nästa år<3333333 vi ska bort idag till våra kompisar å jag tar med mig kameran så bilder på idag kommer imon Asså nästa år HAHA de blir Knas,smällare,donken å mycket mer idag:) puss å kram på er

Av Maja Wiström - 30 december 2012 15:26

vart på allum å kom hem med en skiiit skön hoodie och ett par svarta vanliga byoxr:)


 

((Byxor från gina trricot kostar just nu 299 ((REA)) och är stretch (stav)

   

((Hoodie från gina tricot kostar vet inte (REA) Mörk blå

Av Maja Wiström - 30 december 2012 13:13

Shooooooooo!!!


Jag ska snart dra till Allum ja behöver nya svarta byxor..Utan hål i!! haha! å sen ska ja å mamma dra till Ikeeeaaaa!! haha varje gång ja åker dit påminns ja av RACKARTYYYYGGAARNA!! haha slänger in videon som e typ ett år gammal haha men den e ändå SKKIIIT GRYYM!! men ja sitter å lyssnar på musik å ska kanske skypa med Jonatan :D aja herrå

Av Maja Wiström - 29 december 2012 19:36

 

                 

Av Maja Wiström - 29 december 2012 16:35

Nu ska vi bara vänta lite tills vi ska skölja ur färgen^^ så nu har ja lila hår:D gott nytt år på er!JA ÄR SÅ GLAD ATT JAG INTE ÄR SOM DIG,DU ÖR JÄVLIGT TRÅKIG MEDANS JAG ÄR ORGINELL

Av Maja Wiström - 29 december 2012 14:37

Hejdå världen!! Ska färga mitt hår lila ny!!!:S får se hur de blir!!

Av Maja Wiström - 29 december 2012 10:57

Hj hej!! Ja sov hos Linnéa idag igen så vi vaknade precis:) så nu sitter vi å spelar Waw på ps3 de blv inte färga håret igår hennes mamma orka inte,ja kan förstå de:) men de blir KANSKE idag

Lite mer om mig


Tja!En tjej född 2000!Häri min blogg kommer ja skriva om,Mitt liv,vardag och skolan:D GILLA PÅ FACEBOOK!och förlj mig på instagram majawistrom

Ejoy❤

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Var med och bestämm!

Vill ni har mer frågestunder?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

instagram @majawistrom

 

Maja Wiström facebook

 

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Arkiv

Mina besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards