majart

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Maja Wiström - 4 januari 2013 21:22

HEEEEELT SERIÖST!


Okej! Asså ja pallar inte längre!! Bara för att man inte e som alla andra! imon eller på söndag ska ja göra ett helt äckta och SERIÖST inlägg!!!!!!i slutet får ni veta vem de handlar om å ja kommer inte nämna några namn kommer berätta allt som ** inte vågat säga till mer än ungifär 5 personer! finns fler som vet lite av allt! men ja tor inte att de e en ända som vet EXAKT allt!!!!!! avslöjar oxå varför *** tycker de e värt att leva längre än va *** hade tänlt ett tag!   men just nu skyåer ja med Jonatan han e hemma från där han va haha yaaaaaay å han har ett nytt smeknamn! MAPI!!!!!!

Av Maja Wiström - 4 januari 2013 16:39

Hade julklapps utdelning igår hos våra kuster så fick ja en tröja och en halsduk

Av Maja Wiström - 4 januari 2013 11:10

Ja har vart vaken en halv timme typ...eller ja har vart vaken hela natten kunde inte sova:/ men nu sitter ja i soffan kollar på tv borde ha ätit frukost men är inte sugen på att äta något! Men snart ska ja räkna pengar för om ja har mins 1000kr så kan ja få skaffa löshår så ska ja klippa mig som på bilden

Tidigare månad - Senare månad

Lite mer om mig


Tja!En tjej född 2000!Häri min blogg kommer ja skriva om,Mitt liv,vardag och skolan:D GILLA PÅ FACEBOOK!och förlj mig på instagram majawistrom

Ejoy❤

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Var med och bestämm!

Vill ni har mer frågestunder?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

instagram @majawistrom

 

Maja Wiström facebook

 

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Arkiv

Mina besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards