majart

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Maja Wiström - 1 januari 2013 19:28

Singel/Pojkvän?

Jag är singel.


Favvo färg/färger?

Huum ja gillar många färger men mörk blå,svart,lila och grön.


Är du helsvensk?

Ja de e ja.


Mössa eller keps?

Huum...Den e svår för ja gillar både mössor å kepsar..men ja får nog ta mössa! för de e de ja har på mig orftast.


Använder du smink vardagligen?

Ja! Jag använder smink nästan varje dag fast då e de bara marcara typ.


Farvorit klädesplagg, varför just de?

Eeh... Hoodies med eller utan lyva,jo för att ja älskar stora tröjor (hoodies) och dom e skiit sköna!!! jag brukar också köpa en storlek större för att dom ska bli stora å mysiga


Idol?

Rackartygarna är mina idoler:) Om ni inte vet vilka de e så har ni deras youtub kalan här och deras blogg här 


Längd?

1,64 sist ja mätte mig


Varför är du vegetarian?

Asså för att ja har medkänsla med djuren eller vad jag ska säga! tänk ombytta roller! vi föddes upp för att ätas asså ja menar djuren har ju känslog dom med! vi föder upp dom för att äte dom fine men ja vill inte äta dom! men asså tänk ombytta roller!


Favorit klädaffär?

Gina tricot och shock och tessie


Är du emo?

Hahahahahahahahaha! Nej de är ja inte! å bara för att jag har färgat hår som nu LILA så är ja inte emo å emo är en musikstil från början! å nu kommer några hacka upp sig på att ja säger att de en musik stil...


Kan jag få ditt nummer?

HAHAHA Nej!!


Är jag snygg?

jag vet inte vem du är så ja kan inte svara på de


Är du ihop med han där Jonatan?

Nej de e ja inte:) han är bara en näääärraaa vän! som e skit snäll,fin,rolig,finns för en när man behöver de!


Vill du träffas?

haha ja vet inte vem du e...


De va dom frågorna:D de e kul att ni frågar även om de inte e frågastund



Av Maja Wiström - 1 januari 2013 19:03

             


 

Av Maja Wiström - 1 januari 2013 14:43

 

skypat i em timme med Tim nu :D haha an sitter å spelar å ja försöker få min lugg att ligga still :D haha men vi har fått gäster å vi ska typ snart äta elle nåt :)<3

Av Maja Wiström - 1 januari 2013 11:28

YOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLOOOOOOOOOOO BITCH!


2013 häääär hoppas de blir bättre än 2012!!!! men de känns fan inte som de e 2013 haha men 'nåd ska de bli bäst!!

meen nu ska ja duacha! inledar 2013 med en varm duach haha sen ska ja ta på mig kläder å tror att ja ska ringa min granne å se om hon är ledig:) men nu då så lyssnar ja på musik å chattar med Jesper,Mattis;Tim :D men nuuuuuu ska ja duacha om ja orkar resa mig från sängen HAHA aja herrå

 

Av Maja Wiström - 1 januari 2013 10:20

I förrgår (2012) ba de en kille som fråga om ja kunde lägga ut en bild på mig när ja va nyvaken:) bara för att han ville se hur mitt hår såg ut när ja inte har fixat de:) här e en bild:s å nu ska ja gå å äta frukost

Tidigare månad - Senare månad

Lite mer om mig


Tja!En tjej född 2000!Häri min blogg kommer ja skriva om,Mitt liv,vardag och skolan:D GILLA PÅ FACEBOOK!och förlj mig på instagram majawistrom

Ejoy❤

Fråga mig

19 besvarade frågor

Sök i bloggen

Gästbok

Var med och bestämm!

Vill ni har mer frågestunder?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

instagram @majawistrom

 

Maja Wiström facebook

 

Senaste inläggen

Kategorier

Bloggar jag läser

Arkiv

Mina besökare

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards